Kαινοτόμες μέθοδοι αντιμετώπισης – συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων
Θα απαντηθούν, συγκεκριμένα και πρακτικά, με πολλά παραδείγματα, τα εξής ερωτήματα:
- Ποιός ο ρόλος “θυτών”, “θυμάτων” και θεατών στο φαινόμενο της σχολικής βίας;
- Ποιά είναι τα εμπόδια αναφοράς των περιστατικών στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς (ψέματα, ‘κάρφωμα’, φόβος εκδίκησης) και ποιοι οι τρόποι υπέρβασής τους;
- Ανάλυση περιστατικών βίας και εκφοβισμού από την καθημερινότητα της σχολικής ζωής: Πώς διαχωρίζω τη βία από τον εκφοβισμό;
- Πώς εφαρμόζονται οι καινοτόμες μη τιμωρητικές μέθοδοι αντιμετώπισης της βίας και του εκφοβισμού, όπως η μέθοδος της Ομάδας Υποστήριξης;
- Πώς συμμετέχουν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί στη μέθοδο της Επανορθωτικής Δικαιοσύνης;
- Ποιο πρωτόκολλο ενεργειών ενδείκνυται να εφαρμοσθεί, στο πλαίσιο συνεργασίας σχολείου-οικογένειας ;
Ομιλήτρια: Καραβόλτσου Αθηνά,
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc), Ψυχοθεραπεύτρια (επί πτυχίω), Θεατρολόγος ( Μed), Μαθηματικός.
Διοργανωτές:
———————————————————————————————————
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Γρεβενών, Κοζάνης, Καστοριάς, ΦλώριναςΠέμπτη, 2 Μαρτίου, 5μμ – 8μμ. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ: https://forms.gle/Eg2UnT4sM3PSaVdW7
——————————————————————————————————–
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex,
σε σύνδεσμο που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.